Rockstar در رابطه با ادامه‌ی Red Dead Redemption توضیح می‌دهد Rockstar در رابطه با ادامه‌ی Red Dead Redemption توضیح می‌دهد
تاریخ : پنج شنبه 27 آذر 1393
نویسنده : Arno018w

به تازگی شرکت Rockstar در طی یک کنفرانس درباره امور آینده‌ی این شرکت و فرانچایزهای خود توضیحاتی را ارائه داده است. علاوه بر آن، اشاراتی به آینده سری محبوب Red Dead شد و راک‌استار در رابطه با ادامه‌ی عنوان مذکور توضیحاتی ارائه می‌دهد؛ در حقیقت آنها قولی مبنی بر ادامه این بازی نداده‌اند و این موضوع، بستگی به پهنای باند و زمان شرکت دارد. 

این بسیار زیباست که می‌بینیم طرفداران ما شور و اشتیاق فراوانی برای این سری دارند. این در حالی بوده که از تاریخ انتشار Red Dead Redemption پنج سال گذشته است. 
 
ما قبلاً هم درباره عناوین دیگری نظیر Bully, L.A. Noire و صد البته Red Dead Redemption صحبت کرده بودیم. هیچ عجله‌ای برای ساخت دنباله برای بازی‌های خود نداریم؛ البته این بدان معنا نیست که ادامه‌ای نخواهند داشت.
 
بازی‌های زیادی هستند که می‌خواهیم بسازیم اما همیشه باید به دو موضوعِ زمان و پهنای باند کاری توجه کرد. ما از شما طرفداران قدیمی خود و حمایت شگف‌انگیزی که دارید نهایت کمال و تشکر را داریم. لطفاً برای معرفی‌هایی جدید در سال 2015 از سوی ‌راک‌استار گیمز شکیبا باشید. 

در نهایت، آیا برای سال بعد Red Dead دیگری را خواهیم دید؟ آیا ادامه‌ای مبنی بر Red Dead Redemption یا Red Dead Revolver وجود دارد؟ آیا طبق شایعات Red Deadای با عنوان‌ Red Dead Revolution, Red Dead Resolutiongate و یا Red Dead Redonkulous ناظر خواهیم بود؟ یا یک نسخه‌ی ریبوت شده یا ریمستر را خواهیم دید؟ 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید